Cosul tau de cumparaturi

0

Cosul tau de cumparaturi nu contine produse.

Catre magazin

Termeni si Conditii

Termeni si Conditii

TERMENII si CONDITIILE

Magazinului online   www.lensa.md

si a Magazinelor apartinand Lensa.md

 

Capitolul I. Prezentare generala 

Acest Magazin online ( www.lensa.md ) este detinut de Tensa Art Design SRL , IDNO   1023600009883 str. A. Puskin, nr. 47/1, bloc C, of. 1, mun. Chisinau, Republica Moldova , email office@lensa.md, cod TVA  – RO 25170469.

In timpul navigarii Site-ului, termenii precum (dar fara a ne limita la) “noi”, “al nostru/ale noastre” se refera la Tensa Art Design S.R.L. (denumit in continuare “ Lensa ”).

www.lensa.md include toate informatiile online si serviciile disponibile pe Site, pentru utilizatorii care accepta termenii si conditiile precum si alte detalii prezentate in acest document. Suplimentar, acesti termini se vor aplica si Produselor/Serviciilor disponibile in Magazinele fizice apartinand Tensa Art Design SRL, care opereaza sub denumirea comerciala Lensa (astfel cum acestea sunt definite mai jos).

Vizitand Magazinul nostru online si/sau cumparand orice Produs din Magazinele noastre fizice, va angajati sa acceptati si sa respectati urmatorii Termeni si Conditii, incluzand termenii, conditiile si politicile aditionale mentionate in cele ce urmeaza si/sau disponibile prin hyperlink. Acesti Termeni si Conditii se aplică tuturor utilizatorilor si clientilor Magazinelor noastre, incluzand fara limitare consumatori, furnizori, clienti, comercianti si/sau distribuitori de continut.

Va rugam sa cititi acesti Termeni si Conditii cu atentie inaintea utilizarii, accesarii Serviciilor si/sau procurarii Bunurilor din Magazinele noastre. Accesand sau utilizand orice parte a Magazinului nostru online inseamna ca acceptati Termenii si Conditiile noastre. Daca nu acceptati Termenii si Conditiile prezentate in aceasta documentatie, atunci nu ar trebui sa continuati accesarea Serviciilor si/sau procurarea Bunurilor, inclusiv accesarea Magazinul nostru online si nu veti putea proceda la achizitionarea Produselor afisate pe Site-ul nostru. Orice caracteristica noua sau optiune care va fi adaugata Magazinelor noastre va face, de asemenea, obiectul Termenilor si Conditiilor prezente. Puteti citi ultima versiune a Termenilor si Conditiilor noastre pe aceasta pagina. Ne rezervam dreptul de a actualiza, schimba sau inlocui orice parte sau detaliu din Termenii si Conditiile noastre, informandu-va despre schimbari prin intermediul canalelor de comunicare disponibile pe Site-ul nostru. Este responsabilitatea dvs. sa consultati aceasta pagina periodic pentru a verifica schimbarile.


Capitolul II. Termeni si Definitii

Magazinul online - se refera la www.lensa.md ;

Site - se refera la Magazinul online www.lensa.md , implicit Tensa Art Design S.R.L.;

Serviciu - reprezinta un serviciu oferit de Tensa Art Design S.R.L. Clientului, pentru o perioada determinata de timp;

Client - persoana fizica sau juridica care intentioneaza accesarea Serviciilor si/sau procurarea Bunurilor din Magazine sau care comanda, procura sau foloseste Produse, Servicii, inclusiv care a finalizat o plata confirmata, urmand procesul de cumparare a unui Produs si/sau Serviciu pe Magazinul online;

Vanzator – Tensa Art Design SRL , IDNO   1023600009883 , str. A. Puskin, nr. 47/1, bloc C, of. 1, mun. Chisinau, Republica Moldova , email office@lensa.md cod TVA  –  RO 25170469 ;

Produse - se refera la bunurile disponibile pentru cumparare de Client, din partea Tensa Art Design S.R.L. si a partenerilor;

Utilizator - reprezinta persoana fizica sau juridica, inregistrata sau nu pe Magazinul online pe parcursul utilizarii Site-ului;

Contract -acordul de vointa realizat intre doua sau mai multe persoane prin care se stabilesc, se modifica sau se sting raporturi juridice, inclusiv o Comanda Online confirmata de vanzator;

Bunuri - orice produs, inclusiv documentele mentionate in comanda, care urmeaza a fi furnizate de Tensa Art Design S.R.L.;

Comanda Online - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre vanzator si cumparator prin care acesta din urma transmite catre vanzator, prin intermediul Site-ului, intentia sa de a achizitiona Produse/Servicii de pe Site;

Specificatii - toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor asa cum sunt precizate in Comanda Online;

Comentariu - apreciere sau observatie critica referitoare la un Produs sau Serviciu;

Date personale - orice informatie referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila (care poate fi identificata, direct sau indirect, prin referire la un numar de identificare sau la unul ori mai multe elemente specifice identitatii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale). 

Depunere - impartasirea unor date cu caracter personal ale Utilizatorului cu Site-ul; Exemplu: abonarea la newsletter (impartasirea adresei de e-mail);

Documentatie – prezentii Termeni si Conditii, incluzand si politicile Tensa Art Design S.R.L. afisate pe Site-ul www.lensa.md ;

Link - se refera la un cuvant cheie sau adresa unui site din afara sau interiorul Site-ului care, angajat prin click, initiaza vizitarea unei pagini de internet noi;

Click - angajarea unui link sau crearea unei activitati pe Site. Exemplu: navigarea generala a Site-ului;

Curier – orice persoana care presteaza servicii de curierat/livrari colete;

Cont – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail sau, dupa caz, un nume de utilizator si o parola care permit unui singur cumparator accesul la zone restrictionate ale Site-lui prin intermediul caruia se face accesul la informatiile furnizate de cumparator pentru Comanda Online in curs, pentru comenzile anterioare sau in cadrul procesului de reactualizare a informatiilor aferente contului.

Comunicari comerciale – orice tip de mesaj trimis ( cum ar fi: newsletter, e-mail, etc. ) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la Produsele vizualizate sau achizitionate de pe Site, informatii cu privire la oferte sau promotii, informari cu privire la P roduse adaugate in sectiunea „ Cont/Cosul meu ” precum si alte comunicsri comerciale cum ar fi cercetari de piata si/sau sondaje de opinie.

Contract la distanta– conform definitiei cuprinse in Codul Civil al Republicii Moldova: in extenso - orice contract negociat si incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestari de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la momentul in care este incheiat contractul, inclusiv orice comanda facuta de consumator care produce efecte obligatorii asupra lui;

Newsletter – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, promotiilor ori evenimentelor desfasurate de vanzator sau de un partener al societatii intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Tensa Art Design S.R.L., cu referire la informatiile continute de acesta;

Pret PRP - “Pret recomandat de producător” - este informatia prezentata pentru unele produse in vecinatatea pretului de vanzare (deasupra pretului de vanzare in pagina individuala a produsului), cu font mai mic decat cel cu care e scris pretul de vanzare si in culoarea negru. Pentru produsele care sunt oferite la vanzare la pretul PRP, acesta este afisat doar ca pret de vanzare. Pretul PRP nu este un pret de referinta folosit de Tensa Art Design S.R.L. in spatiile sale si trebuie sa fie folosit doar ca informatie/recomandare de la furnizorul Tensa Art Design S.R.L. Afisam aceasta informatie pentru a fi folosita in evaluarea comparativa a produsului. Clientul intelege ca, prin marcarea mai putin evidenta, aceasta informatie nu este de natura sa produca o confuzie si ca la actiunea de cumparare si in Cosul Meu este clar pretul de vanzare practicat pentru fiecare produs.


Capitolul III. Dreptul de proprietate intelectuala

Continutul Site-ului www.lensa.md (imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate) constituie integral proprietatea Tensa Art Design S.R.L. si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Tensa Art Design S.R.L. a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.

Tensa Art Design S.R.L. poate oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o forma descrisa un anumit continut al Site-ului. Acest acord se aplica strict pentru continutul/continuturile definite, pe o perioada stabilita in acord si doar pentru persoanele carora li s-a permis utilizarea, fara a putea utiliza alte continuturi ale Site-ului www.lensa.md .

Utilizarea pe Site-ul www.lensa.md a oricarui nume de marca inregistrata nu constituie reclama pentru compania respectiva. www.lensa.md nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin folosirea continutului Site-ului.

Nu aveti dreptul sa transmiteti niciun tip de virusi informatici si niciun cod sursa de natura distructiva.

Orice incalcare a Termenilor si Conditiilor va avea ca rezultat incetarea Serviciilor pentru dumneavoastra si suportarea consecintelor de ordin financiar.

Pentru sesizari, va rugam sa raportati eventuala incalcare a dreptului de autor sesizata pe Site la adresa office@lensa.md


Capitolul IV. Conditii Generale

Acceptand Termenii si Conditiile de pe aceasta pagina, se intelege ca sunteti de minim varsta majora, conform legilor Republicii Moldova.

Ne rezervam dreptul sa refuzam sa oferim servicii catre oricine pentru orice motiv la orice moment.

Folosirea, inclusiv, dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, continutului sau serviciului implica acceptarea de catre Utilizator sau Client a prezentei liste de Termeni si conditii. Clientul se obliga sa monitorizeze permanent Termenii si conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri, se aplica termenii si conditiile valabile la momentul accesarii Site-ului sau vizitei in Magazine si notificarii in scris de catre Lensa.

Accesul la serviciu se face exclusiv prin accesarea Site-ului public disponibil www.lensa.md .

Prin folosirea Site-ului/continutului/serviciului, Utilizatorul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, Utilizatorul sau Clientul raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electonice sau de orice alta natura produse Site-ului, continutului, serviciului sau oricarui tert cu care Lensa are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia moldoveneasca in vigoare.

Excluderea raspunderii:

Nu ne asumam raspunderea pentru functionarea defectuoasa, virusi, daune cauzate de erori de sistem, urmare a accesarii paginii noastre.

Daca aveti probleme legate de o Comanda Online care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu unul dintre operatorii nostri pe adresa de e-mail office@lensa.md 


Capitolul V. Prelucrarea datelor personale

Prin completarea datelor dvs. in formularul de creare de Cont si/sau de comanda, prin contactarea noastra prin orice mijloace ( formular de contact, e-mail, telefonic, Comentarii la Produse etc. ), intelegeti ca Datele dvs. personale vor fi incluse in baza noastra de date si ca vor fi prelucrate in temeiul Comenzii Online si/sau contractului electonic/la distanta dintre parti ( Termeni si conditii ), pentru a putea raspunde solicitarilor dvs., pentru a imbunatati Produsele si Serviciile noastre.

Prelucrarea Datelor dvs. cu caracter personal, in calitate de Client al Lensa, se realizeaza in conformitate cu dispozitiile legale privind protectia datelor cu caracter personal aplicabile. 

Lensa se obliga la respectarea principiilor prevazute de legislatia aplicabila protectiei datelor cu caracter personal. In sensul prezentului contract, datele care fac obiectul prelucrarii se pot referi la: nume si prenume, adresa de e-mail, adresa de domiciliu/livrare si numarul de telefon.

Prelucrarea nu poate fi extinsa la alte scopuri, cu exceptia cazului in care partile convin in mod expres sau exista o obligatie legala care da dreptul oricarei parti sa prelucreze datele.

Prin crearea unui Cont sau/si plasarea unei Comenzi Online, cumparatorul are dreptul de a-si exprima sau nu acordul cu privire la abonarea la newsletter. Datele preluate de la cumparator, ca persoana vizata, in scopul expedierii de newsletter pot fi folosite de Lensa doar daca s-a obținut consimtamantul expres in limitele Politicii de Confidentialitate. Dezabonarea de la newsletter se poate face in orice moment si nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document. Lensa isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va transmite astfel de e-mailuri, cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice cumparator care si-a exprimat anterior expres consimtamantul de a primi newsletter, fara niciun angajament ulterior din partea Lensa sau vreo notificare prealabila.

Nu aveti dreptul sa folositi adrese de e-mail/conturi de social media false, pretinzand ca sunteti altcineva decat cine sunteti ori sa incercati sa induceti in eroare lensa.md  in legatura cu originea oricaror comentarii. Sunteti direct responsabil pentru orice comentariu publicati si pentru acuratetea informatiilor publicate. lensa.md nu este responsabila si nu isi va asuma nicio raspundere pentru niciun comentariu publicat de dvs. sau de o terta parte.

Lensa se obliga sa preintampine incidente precum distrugerea, folosirea inadecvata, accesul neautorizat, dezvaluirea sau alterarea datelor cu caracter personal.

Lensa se obliga sa inceteze prelucrarea datelor, in conformitate cu prevederile din Politica de Confidentialitate, cu exceptia cazurilor in care exista o obligatie legala care impune prelucrarea in continuare a datelor sau exercitarea unor drepturi in instanta si/sau in fata autoritatilor publice cu atributii de control la a caror solicitare Lensa va raspunde. Datele dumneavoastra nu vor fi comunicate catre alte persoane fizice sau juridice decat la solicitarea dumneavoastra.

Lensa stocheaza datele dumneavoastra personale pe termen limitat, respectiv pe durata existentei Contului, pana la cererea de stergere a datelor primita de la titular, precum si pe perioada cat prevederile legale obliga Lensa sa stocheze date in scopuri contabile, statistice, etc.

In temeiul prevederilor Legii nr. 133 privind protectia datelor cu caracter personal din 08 iulie 2011 aveti dreptul de a fi informat, de a solicita accesul, de interventie, rectificare, actualizare, blocare, de opozitie, la restructionarea prelucrarii, la portabilitatea datelor, la contestare, de a nu fi supusi unei decizii individuale, la accesul la justitie, precum si stergerea datelor personale si a Contului de Client in orice moment.

Orice solicitare legata de datele dumneavoastra private se va adresa la mail office@lensa.md iar termenul de raspuns nu poate depasi 14 zile de la primirea solicitarii.

Daca sunteti nemultumit de modul in care sunt prelucrate datele sau considerati ca drepturile nu va sunt respectate, sunteti in drept sa depuneti o plangere la Centrul National pentru Protectia Datelor cu Caracter Personal – www.datepersonale.md/about/plingeri-si-petitii/


Capitolul VI. Utilizarea cookie-urilor

lensa.md foloseste cookie-uri. Cookie-urile reprezinta date stocate pe hardul Utilizatorului, continand informatii despre Utilizator. Folosirea mecanismului de tip cookie reprezinta un avantaj in folosul vizitatorilor. Pentru a afla lista cookie-urilor folosite de Site-ul nostru, va rugam sa accesati Politica de cookie-uri .


Capitolul VII. Detalii despre Servicii si Produse

Anumite Produse pot fi disponibile exclusiv în Magazinul Online lensa.md . Aceste Produse sau Servicii pot avea stocuri limitate si pot fi returnate sau schimbate numai conform Politicii de Returnare.

Garantam ca am facut toate eforturile sa publicam cat mai exact caracteristicile si elementele Produselor care sunt disponibile in Magazinul Online, insa nu putem garanta ca monitorul calculatorului sau ecranul telefonului dvs. le va afisa cu exactitate, conform Produsului.

Produsele cumparate prin intermediul www.lensa.md sau in Magazinele noastre sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie decurge din momentul primirii Produsului.

In cabinetele noastre, examenul optometric se desfasoara de la discutia preliminara intre specialist si client pana la evaluarea vederii, masurarea dioptriilor si stabilirea corectiei optice.

De examenul optometric pot beneficia toate persoanele, incepand cu varsta implinita de 14 ani. Pana la implinirea varstei de 18 ani, este necesara insotirea de catre un adult.

Examenul este gratuit si are o durata de 15 minute.

Pretul PRP - “Pret recomandat de producator” - este o informatie de la furnizor catre comercianti privind vanzarea in Magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale, online sau cu prezenta fizica. Aceste recomandari au caracter pur informativ si nu au valoare juridica, nefiind obligatoriu de aplicat. Informatia PRP nu este pret de referinta practicat de Tensa Art Design S.R.L. in Magazinele sale si Produsele nu sunt oferite spre vanzare la acest pret de Tensa Art Design S.R.L.

Pretul de vanzare al Produselor este Pretul afisat in Magazine, precum si pe Site-ul www.lensa.md la momentul plasarii Comenzii Online, astfel cum va figura in conformarea de comanda expediata Utilizatorului/Clientului.


Capitolul VIII. Procedura de Comanda Online

Utilizatorul va alege Produsul pe care doreste sa il cumpere.

Prin apasarea butonului „Adauga in cos", Produsul in cauza ajunge in cosul virtual de cumparaturi. Pentru unele Produse va fi necesar sa introduceti specificatiile acestora ( ex. dioptrii, raza de curbura etc. ). In cazul in care doriti sa achizitionati rame de ochelari impreuna cu lentile, aveti posibilitatea de a adauga lentile in conformitate cu reteta dvs., precum si alte specificatii ale lentilelor ( tratamente pentru lentila, grosime ). Pentru mai multe informatii despre cum adaugati lentile, puteti urmari acest video: Cum adaug lentile?

Produsele din cosul virtual de cumparaturi pot fi vizualizate oricand, daca faceti click pe simbolul „Cosul meu" situat in dreapta sus a paginii web. Aici aveti posibilitatea sa stergeti eventualele produse nedorite, respectiv puteti defini cantitatea de produse din care doriti sa cumparati mai multe bucati.

Prin apasarea butonului „Continua", veti fi redirectionat catre pagina de check-out unde va trebui sa va conectati la Contul dvs. sau sa completati datele dvs. necesare plasarii comenzii ( facturare, livrare/ridicare din magazin, contact ), daca nu aveti deja un Cont. Tot in aceasta sectiune, veti avea posibilitatea sa selectati modalitatea de plata disponibila, respectiv plata la ridicarea bunului din Magazinul fizic sau la livrarea coletului .

Ulterior, prin apasarea butonului „Finalizeaza comanda" veti plasa Comanda Online pe Site-ul www.lensa.md 

Completarea tuturor informatiilor solicitate in formularul de Comanda Online este necesara pentru procesarea corect si eficienta a Comenzii plasate de dvs., precum si in vederea executarii contractului la distanta. Lensa nu este responsabila pentru gresesile la completarea datelor esentiale pentru plasarea Comenzii Online (ex: nume client, Produs, adresa livrare, adresa facturare, etc). 

Daca adresa de livrare nu este aceeasi cu adresa de facturare, puteti modifica prin butonul „Adauga o adresa noua”. Daca doriti ca facturarea sa se faca pe persoana juridica, bifati optiunea „Persoana juridica” din sectiunea „Detalii facturare”.

In urma finalizarii Comenzii Online, veti primi un e-mail automat la adresa indicata de dvs. Acest e-mail confirma inregistrarea Comenzii reusite si trimiterea acesteia catre noi si va cuprinde detalii legate de numele Clientului, Produsul/Produsele comandate, pretul de vanzare, adresa de facturare si livrare, costul livrarii daca este aplicabil.

In cazul in care Produsul nu este disponibil, nu este in stoc sau din orice alte motive Comanda Online nu poate fi onorata Utilizatorul va primi un mesaj email cu aceste detalii.

Cumparatorul ia la cunostinta ca, dupa efectuarea Comenzii Online de pe Site si dupa confirmarea telefonica sau prin e-mail de catre un angajat, intre parti intervine un contract electronic de vanzare-cumparare., respectiv de livrare, incheiat pentru Produsul comandat.

Produsele cuprinse in cadrul Comenzilor Online acceptate de vanzator vor fi livrate conform conditiilor stipulate privind plata si livrarea.

Cumparatorul poate anula o Comanda Online inainte de a primi mesajul de notificare a livrarii, prin transmiterea unui email catre office@lensa.md.  Cumparatorul poate renunta la cumparare conform procedurii descrise in cadrul sectiunii „ Renuntarea la cumparare ”.

Produsele realizate la comanda, respectiv ochelarii efectuati in conformitate cu specificatiile Clientului ( prescriptie ) nu beneficiaza de drept de anulare pana la implinirea termenului oferit de operatorii nostri.


Conditii Voucher oferit pentru abonare newsletter

Voucherele de reducere permit Utilizatorului diminuarea pretului cu o suma echivalenta cu cea a voucherului. Reducerea va fi dedusa automat din valoarea Comenzii Online la introducerea codului de voucher in campul „cod voucher'' si apasarea butonului „aplica'' inainte de incheierea comenzii. Voucherul se aplica la comenzi cu suma minima de 1600 lei.

Codul de voucher nu se cumuleaza cu alte vouchere si poate fi aplicat atat la Comanda Online, cat si la comenzile plasate in Magazine. 

Lensa isi rezerva dreptul de a refuza total sau partial o comanda facuta de cumparator, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:

- produsele nu exista in stoc,

- plata nu este finalizata,

- datele furnizate de Client/membru sunt incomplete sau incorecte,

- activitatea cumparatorului poate produce daune de orice natura societatii Lensa sau partenerilor acesteia,

- exista una sau mai multe comenzi confirmate si neridicate.

Lensa isi rezerva dreptul de a anula comanda efectuata de Client, in termen de 72 de ore de la notificarea Clientului prin e-mail despre disponibilitatea ridicarii comenzii din showroom, fara atragerea niciunei obligatii ulterioare a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

Lensa nu va avea nicio raspundere fata de cumparator sau orice parte terta pentru eliminarea oricarui Produs de pe Site, pentru eliminarea sau modificarea oricarui material sau continut de pe acest Site.

 

Capitolul IX. Detalii despre contractul de vanzare-cumparare

CONTRACTUL COMERCIAL LA DISTANTA

Prin lansarea unei Comenzi electronice pe Site-ul www.lensa.md , Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

Comanda va fi compusa din urmatoarele documente :

  1. Comanda Online (impreuna cu mentiunile clare asupra Produselor, preturilor, datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice;

  2. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul);

  3. Termenii si conditiile contractuale.

Daca Vanzatorul confirma Comanda Online, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor comenzii. Acceptarea Comenzii Online de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma. Trimiterea mesajului email echivaleaza cu confirmarea. Vanzatorul nu considera in niciun moment o Comanda Online neconfirmata ca avand valoarea unui contract.

Prezentul contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii Online de catre Vanzator. Confirmarea se face electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de garantie emis de Vanzator sau de un furnizor al acestuia.

Art. 1. OBIECTUL CONTRACTULUI

Cumparatorul se obliga sa cumpere de la Vanzator, iar Vanzatorul se obliga sa furnizeze Produsele solicitate prin Comanda Online efectuata de Cumparator si confirmata de Vanzator, in cantitatea specificata de Cumparator in cadrul Comenzii Online.

Art. 2. LIVRAREA PRODUSELOR - conform adresei indicate in Comanda Online plasata.

Art. 3. DURATA CONTRACTULUI

3.1. Prezentul contract inta in vigoare in momentul confirmarii de catre lensa.md a Comenzii Online lansate de Cumparator.

3.2. Confirmarea Comenzii Online de catre lensa.md se va face prin e-mail pe adresa de corespondenta furnizata de Cumparator.

Art. 4. OBLIGATIILE VANZATORULUI

4.1. Sa livreze Produsele in ambalajele originale ale producatorului, sigilate si fara deteriorari.

4.2. Sa livreze Produsele comandate de Cumparator in cantitatile, la pretul, cu costurile si in timpul prevazut in confirmarea Comenzii Online.

4.3. Sa informeze Cumparatorul in situatia intarzierii sau imposibilitatii asigurarii Produselor comandate in totalitate sau partial.

4.4.  In situatia in care Cumparatorul revoca contractul in baza prevederilor art. 7  inainte de livrarea Produselor, renuntand la Comanda sa, lensa.md se obliga sa nu mai efectueze aceasta livrare.

Art. 5. OBLIGATIILE CUMPARATORULUI

5.1. Se obliga sa ia la cunostinta prevederile de utilizare ale Site-ului lensa.md  si recunoaste ca a fost de acord cu ele la efectuarea Comenzii Online si, implicit, la semnarea acestui contract.

5.2. Se obliga sa plateasca valoarea contractului (valoarea Produselor si valoarea livrarii) la primirea Produselor.

5.3. Se obliga sa garanteze faptul ca are varsta minima de 18 ani.

5.4. In masura in care Cumparatorul se afla in posesia unei retete medicale/prescriptii pentru dioptrii, se obliga sa garanteze faptul ca aceasta a fost oferita de un personal calificat in acest sens. Prescriptia medicala nu poate fi mai veche de 12 luni.

5.5. In cazul in care Cumparatorul comanda ochelari de vedere si detine o reteta pentru ochelari, dar doreste (si) lentile de contact, atunci acesta va avea o reteta speciala pentru lentile de contact. Prin plasarea Comenzii Online, Cumparatorul confirma faptul ca aceasta a fost efectuata in functie de parametrii si tipul de lentile prescris de specialist.

5.6. Se obliga sa furnizeze cu acuratete detaliile prescriptiei (inclusiv notele aditionale acesteia).

5.7. In cazul lentilelor de contact, Clientul confirma ca in urma consultului si a prescrierii lentilelor de contact, a luat la cunostinta si va respecta cu strictete regulile cu privire la intretinerea si utilizarea lor. Pentru orice intrebari sau nelamuriri, cumparatorii sunt indemnati sa contacteze un specialist inainte de achizitia si utilizarea acestor dispozitive medicale.

5.8. In cazul solutiilor de intretinere pentru lentile de contact si al lacrimilor artificiale (picaturi oftalmice), Cumparatorul va citi si respecta cu strictete indicatiile mentionate pe prospectele produselor puse la dispozitie de Vanzator. Daca nu a primit, dintr-o eroare, prospectul acestui tip de produse, Cumparatorul il va solicita Vanzatorului inainte de utilizare.

5.9. Pentru evitarea oricaror nelamuriri, prin plasarea unei comenzi prin intermediul Site-ului nostru, Cumparatorul garanteaza faptul ca:

  • utilizeaza serviciile noastre in mod voluntar;

  • datele continute in formularul de inregistrare sunt adevarate si nu incalca drepturile tertilor;

  • dupa caz, a fost supus unui test oftalmologic la un oftalmolog/optometrist acreditat si garanteaza ca valoarea dioptriilor de lentile introdusa in timpul procesului de comanda este in concordanta cu reteta prescrisa de oftalmolog.

  Va sfatuim sa consultati intotdeauna medicul oftalmolog sau optometristul inainte de a incerca o noua marca de lentile. Dorim sa va aducem la cunostinta ca folosirea sau schimbarea lentilelor de contact fara aprobarea specialistului oftalmolog/optometristului poate reprezenta un risc medical si Vanzatorul nu este responsabil de eventualele vatamari sau de disconfortul aparut in urma purtarii lentilelor de contact cumparate din Magazinul nostru sau primite gratuit.

Art. 6. TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra Bunurilor/Produselor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului, in locatia de livrare indicata in cuprinsul Comenzii Online.

Vanzatorul livreaza Produsele transferand posesia fizica sau controlul asupra produselor catre consumator, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 30 de zile de la incheierea contractului.

Sub acest aspect, Bunurile/Produsele vor fi livrate Cumparatorului, acesta procedand la semnarea de primire a documentului de transport furnizat de Curier sau la semnarea de primire, pe factura fiscala, in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului.

In cazul livrarii prin posta sau Curier, acesta nu este autorizat de Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnarea de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a respectivelor colete. Daca, dupa transferul proprietatii, Cumparatorul constata diferente intre comanda (factura) si continutul coletului, acesta va notifica in scris Vanzatorul, in termen de maximum 3 zile.

Art. 7. DREPTUL DE REVOCARE UNILATERALA A CONTRACTULUI

7.1. Produsele livrate sunt in ambalajul original, sigilate. De asemenea, unele categorii de Produse comercializate prin intermediul Magazinului Online sunt produse care, prin natura lor, nu mai pot fi returnate dupa desigilare.

7.2. Cumparatorul are dreptul de a revoca unilateral in scris contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea Produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. IN  aceasta situatie, Cumparatorul este obligat sa nu desigileze produsele.

7.3 Pentru a exercita dreptul de revocare Cumparatorul trebuie sa informeze Lensa cu privire la decizia de revocare a contractului (inclusiv numele Cumparatorului, adresa numarul de telefon si adresa de posta electronica), utilizand fie o declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de revocare (de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta) sau formularul standard de revocare prevazut în anexa nr. 6 la Legea nr. 1125/2002 pentru punerea in aplicare a Codului civil al Republicii Moldova de mai jos.

De asemenea, Cumparatorul va putea completa si transmite decizia de revocare a contractului si pe posta de email office@lensa.md . Daca Cumparatorul va folosi aceasta optiune, Lensa va transmite fara intarziere, confirmarea de primire a cererii de revocare.

Pentru a respecta termenul-limita de revocare este suficient ca Cumparatorul sa trimita comunicarea privind exercitarea dreptului de revocare inainte de expirarea perioadei de revocare de 14 zile.


Formular standard

de revocare a contractului la distanta sau a contractului negociat

in afara spatiilor comerciale

(completati rubricile relevante si restituiti prezentul formular doar

Daca doriti sa revocati contractul)

 

1. Catre

Tensa Art Design SRL ,

IDNO 1023600009883

str. A. Puskin, nr. 47/1, bloc C, of. 1,

mun. Chisinau, Republica Moldova,

email office@lensa.md, 

cod TVA – _______________

2. Va informez/Va informam prin prezenta cu privire la revocarea de catre mine/noi a contractului referitor la vanzarea urmatoarelor produse/prestarea urmatoarelor servicii


3. Comandat(e) la data/primit(e) la data


4. Numele consumatorului (consumatorilor)


5. Adresa consumatorului (consumatorilor)


6. Semnatura consumatorului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)


7. Data


7.4. Produsele urmeaza a fi returnate in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat decizia de revocare, fie la unul din Magazinele Lensa, fie urmeaza a fi ridicate de serviciile de curierat / expediate la Magazinele Lensa, in temeiul celor agreate in mod individual dintre Cumparator si Lensa.  

7.5. Apeland la dreptul de revocare unilaterala a contractului, Cumparatorul va trebui sa plateasca valoarea returnarii produselor.

7.6. www.lensa.md va rambursa sumele platite de Cumparator pe care le-a primit drept plata pentru Produse, fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in 14 zile de la data la care este informat de decizia de revocare unilaterala a contractului la distanta. Pentru evitarea oricaror dubii, termenul de 14 zile curge de la data la care Produsul este returnat efectiv Vanzatorului.

Lensa va efectua rambursarea folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare.

7.7 Lensa are dreptul sa reduca suma restituita Cumparatorului pentru a acoperi diminuarea valorii Produsului ce rezulta din manipularea necorespunzatoare a acestuia, alta decit cea necesara pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii bunului, in termenul de exercitare a dreptului de revocare.

7.8. Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul de revocare.

Voucherul este valabil doar la cumparaturile pe Site-ul www.lensa.md si in Magazinele Lensa si nu poate fi returnat sau preschimbat in bani.

Art. 8. RASPUNDEREA CONTRACTUALA

8.1. www.lensa.md nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responsabila pentru orice paguba aparuta prin folosirea in orice fel a Produselor cumparate. www.lensa.md nu garanteaza si nici nu va putea fi considerata responsabila in cazul in care Produsele cumparate nu corespund scopului pentru care au fost cumparate.

8.2. Produsele livrate de www.lensa.md sunt in ambalajul original, sigilate. De aceea, www.lensa.md nu va putea fi facuta responsabila in cazul oricaror neconcordante sau probleme in ceea ce priveste Produsele, calitatea acestora sau orice alte aspecte privind aceste Produse.

Aceasta prevedere nu afecteza garantia pentru Produse prevazuta de Art. 9 de mai jos.

Art. 9. GARANTII

Toate produsele comercializate de Site-ul www.lensa.md beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare.

Art. 10. IMPEDIMENT JUSTIFICATOR

Neexecutarea obligatiei unei parti este justificata daca se datoreaza unui impediment in afara controlului acesteia si daca partii nu i se poate cere in mod rezonabil sa evite sau sa depaseasca impedimentul ori consecintele acestuia. Partea, care a cunoscut sau trebuia sa cunoasca despre impediment, este obligata in termen de 5 zile sa notifice cealalta parte despre impediment, precum si efectele lui asupra capacitatii sale de a executa. Cealalta parte are dreptul la despagubiri pentru orice prejudiciu rezultat din neprimirea respectivei notificari.  In cazul in care impedimentul justificator este doar temporar, justificarea produce efecte pe durata existentei impedimentului. In cazul in care impedimentul justificator este permanent, obligatia se stinge.

Art. 11. LEGEA APLICABILA

Prezentul contract este supus legii Republicii Moldova. Eventualele litigii aparute intre www.lensa.md si clientii sai se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente .

Capitolul X. Livrare si plata

Livrarea Produselor are o arie de extindere nationala si se va face oriunde in Moldova prin posta/curier rapid in cel mai scurt timp de la confirmarea telefonica sau prin ridicare din showroom-urile Lensa, gratuit, conform programului de functionare afisat pe Site in sectiunea Contact.

Plata produselor se poate face prin ramburs, prin POS in showroom sau in rate (dobanda 0%) cu cardul de debit prin furnizorii de servicii de plata in rate, conform informatiilor oferite in showroom sau la plasarea comenzii.

Plata in numerar:

Poti sa platesti in numerar, exclusiv in lei, atat pentru cumparaturile de pe www.lensa.md, cat si pentru cele din showroom-urile noastre, astfel:
prin ramburs, curierului, la livrarea produselor comandate pe www.lensa.md;
la casa de marcat, in showroom, pentru comenzile plasate direct in magazin prin intermediul personalului de la case.

Costul livrarii unei comenzi este in valoare de 45 lei.

Refuzul si/sau neridicarea in termen de 60 de zile calendaristice de la finalizarea comenzii de ochelari personalizati cu specificatiile din reteta dvs. duce la anularea comenzii si la pierderea avansului achitat.

Preturile Produselor noastre pot fi schimbate in orice moment si fara notificari, dar aceasta modificare nu va avea impact asupra comenzilor plasate anterior.

Preturile afisate pe Site la Produse sunt in lei si includ TVA. Pretul total al unui Produs comandat cuprinde pretul acestuia si taxele de curier (cu TVA inclus), daca este cazul. Pretul final se modifica daca taxele de livrare cresc sau daca e vorba de o localitate care nu se afla in zona de acoperire a retelei de curierat.

Ne rezervam dreptul ca in orice moment sa modificam ori sa intrerupem anumite servicii (sau orice parte sau continut din Magazinul Online), fara notificarea in prealabil.

Nu vom fi raspunzatori in fata dvs. ori a oricarui tert pentru modificarile aduse, pentru suspendarea sau incetarea anumitor servicii.
Cu toate cele mentionate in cuprinsul acestui capitol, promitem sa mentinem un standard ridicat al serviciilor si sa practicam o politica de pret corecta, conform pietei de nisa.

Capitolul XI. Facturare

Sunteti de acord sa oferiti informatii actualizate si complete pentru o facturare si livrare corecta si fara situatii extraordinare.

Sunteti de acord sa actualizati imediat datele Contului de Client detinut si alte informatii, incluzand adresa de e-mail, adresa de facturare, numarul de telefon, pentru ca www.lensa.md sa proceseze corect si complet tranzactiile si pentru a va contacta daca necesitatea apare.

Capitolul XII. Neconformitatea Produsului

Lensa este obligata sa ofere Clientului Produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare. Lensa este raspunzatoare fata de Client pentru orice neconformitate existenta la momentul cand a fost predat Produsul.
In temeiul prevederilor Legii nr. 105 privind protectia consumatorilor din 13 martie 2003, Clientul are dreptul de a solicita Lensa sa i se aduca 

Produsul la conformitate gratuit, prin reparare sau inlocuire, ori sa beneficieze de reducerea corespunzatoare de comun acord a pretului sau restituirea contravalorii pentru acest Produs prin rezolutiunea contractului. Clientul nu are dreptul sa solicite restituirea contravalorii produsului prin rezolutiunea contractului daca neconformitatea este minora. Se considera minora neconformitatea care nu exercita o influenta substantiala asupra utilizarii Produsului.


Capitolul XIII. Politica de returnare

POLITICA RETURNARE PRODUSE

Exceptari de la exercitarea dreptului de revocare
produsele sigilate ce nu pot fi returnate din motive de protecție a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client (ex. lentile de contact), ceea ce nu-i permite lui Lensa o noua comercializare a lor (ex. ambalajul lentilelor de contact, blisterelor si flacoanelor sunt deteriorate).

  • articole pentru profilaxia si tratamentul unor boli in conditii de domiciliu (dispozitive si aparate medicale, lentile pentru ochelari)
  • produsele confectionate pe baza optiunilor individuale sau a deciziei Clientului, dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar (ex. produse efectuate pe baza de comanda).
  • produsele care prezinta urme de deterioare, de uzura de consum, modificari fizice, zgarieturi, lovituri, ciobiri, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc
  • furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere. Voucherul este valabil doar la cumparaturile pe Site-ul www.lensa.md sau in Magazinele Lensa si nu poate fi returnat sau preschimbat in bani.

Potrivit dispozițiilor legale, returnarea produselor achizitionate din Magazinele fizice Lensa poate opera si in lipsa unor motive temeinic justificate. La fel, in cazul produselor achizitionate din magazinele fizice Lensa vor fi aplicate conditiile din Politica de Garantii.
Dreptul de revocare se exercita prin notificarea Lensa. Clientul nu este obligat sa justifice decizia de revocare. Simpla restituire a Produsului sau refuzul de a primi livrarea ori neridicarea Produsului, fara o declaratie neechivoca in acest sens, nu se considera exercitare valabila a dreptului de revocare.

Dreptul de revocare poate fi exercitat in orice moment dupa incheierea contractului, dar inainte de expirarea termenului de revocare. Termenul de revocare este de 14 zile si incepe sa curga de la data inmanarii Produsului.
Niciuna dintre componentele Produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de uzura sau de consum si vor fi verificate pentru a le determina integritatea. Nu vor fi acceptate Produse care prezinta seriile sterse complet sau partial. In caz contrar, Vanzatorul isi rezerva dreptul sa refuze returul sau sa perceapa o taxa de aducere a Produselor la starea initiala.

Pentru returul Produselor achizitionate care indeplinesc conditiile legii, va rugam sa trimiteti un e-mail pe adresa office@lensa.md in care sa completati datele mentionate mai jos sau sa trimiteti formularul de mai jos, completat cu datele necesare.

Model formular :


Catre: TENSA ART DESIGN S.R.L.

Adresa: str. A. Puskin, nr. 47/1, bloc C, of. 1,

mun. Chisinau, Republica Moldova

IDNO 1023600009883



Numarul comenzii:

Numele Clientului:

Numarul de telefon:


Articole Retur nate:


COD PRODUS CANTITATE


Bifeaza motiv retur:

Marime prea mica

Marime prea mare

Arata diferit fata de cum ma asteptam

Articolul prezinta defect


Articol incorect sau lipsa articol

*a se bifa cu X motivul ales


Alte motive:

Restituire contravaloare produs in contul de mai jos:

Cont Bancar

Titular Cont

* pentru comenzile achitate cu cardul online, banii se returneaza in acelasi cont.

Adresa de ridicare a coletului: 




Politica de retur:

Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara motiv si fara a invoca vreun motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea Produsului. 

Pentru exercitarea dreptului de retur trebuie sa ne informati in scris, prin trimiterea unui mail la office@lensa.md , la care să fie atasat acest formular de retur, completat.

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 zile prin transfer bancar in contul IBAN specificat sau in numerar la Magazinele Lensa.



Ulterior, vom trimite Curierul sa ridice de la dvs. coletul. Acesta se va expedia catre TENSA ART DESIGN S.R.L.. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de Lensa numai daca in prealabil ati anuntat returnarea produselor pe adresa de e-mail mentionata mai sus.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insoțit). Vom face rambursarea folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi Produsele, pentru a putea efectua receptia cantitativa si calitativa a Produselor returnate.

Orice Produs pe care il veti returna trebuie sa nu fie utilizat sau deteriorat. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii Produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatii si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi revandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea lui in stadiul initial (daca este posibil), pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea Produsului ca second-hand, sau, la optiunea Clientului, ii vom reexpedia

Produsul pe cheltuiala proprie.

Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat este de maximum 14 zile calendaristice de cand Produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.

Nu veti plati transportul pentru returnarea produselor in cazul in care ati primit un produs care prezinta defect de fabricatie sau un produs gresit.

Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane fizice sau juridice care au facut 3 retururi consecutive in ultimele 12 luni.
Va rugam sa aveti in vedere ca ochelarii efectuati la comanda pe baza de prescriptie sau dupa specificatiile Clientului nu pot fi returnati. In cazul produselor individuale (cutie, blister, flacon etc.) sau al lentilelor de contact (dioptrie, culoare), returul este acceptat doar daca produsele au ambalajul original intact, sigilat, nedesfacut.

Suma aferenta returului va fi rambursata prin aceeasi metoda de plata, dupa cum urmeaza:

PENTRU PRODUSELE CUMPARATE CU NUMERAR DIN MAGAZINELE LENSA: Clientul trebuie sa se prezinte personal cu Produsul in acelasi Magazin, cu toate componentele, accesoriile si eventualele cadouri de care produsul a fost insotit, iar suma va fi rambursata in numerar.

In situatia returului in Magazin, in cazul in care opteaza pentru inlocuirea Produsului returnat cu un alt Produs disponibil la vanzare, Clientului i se va rambursa doar diferenta dintre valoarea returului si pretul noului Produs (sau, dupa caz, va achita diferenta de bani).

PENTRU PRODUSELE CUMPARATE DE PE LENSA.MD: Clientul trebuie sa inregistreze o cerere de retur pe adresa de mail office@lensa.md si poate alege sa faca returul intr-un magazin Lensa sau sa solicite curier care sa ridice produsul din locația unde se afla. Suma va fi rambursata astfel:

  • in numerar intr-un magazin Lensa;
  • prin transfer in cont bancar, atunci cand Clientul a platit prin ordin de plata, numerar la livrarea prin Curier sau cu cardul in magazin.
  • prin anularea tranzactiei, atunci cand Clientul a platit prin credit obtinut in Magazin, cu prezenta obligatorie in Magazinul unde s-a plasat comanda initial.
    Pentru orice detalii privind returnarea produselor, va rugam sa ne contactati prin e-mail.

    Capitolul XIV. Garantii

Garantia produselor

Produsele comercializate pe www.lensa.md si/sau in Magazinele noastre beneficiaza de garantia legala de conformitate, care este de 24 de luni de la data cumpararii, pentru produsele de folosinta indelungata. Termenul de garantie decurge din momentul primirii Produsului.
Produsele comercializate de magazinul Lensa respecta garantia legala de conformitate:

  • Produsele corespund cu descrierea, oferind aceleasi calitati cu cele ale mostrei/modelului prezentat initial de acesta (in magazin, de exemplu).
  • Produsele corespund scopului cerut de cumparator, adus la cunostinta vanzatorului, care il si accepta cand se incheie contractul de vanzare-cumparare.
  • Produsele corespund scopului general de utilizare al produselor de acelasi tip.

Produsele corespund cu specificatiile produselor din aceeasi serie (asteptari rezonabile de calitate si performanta similara), specificatii ce sunt aduse direct la cunostinta Cumparatorului, prin declaratii publice, pe baza inscrisurilor de pe eticheta sau ambalaj, pe baza publicitatii facute produsului.

Garantia produselor se ofera in baza facturii emise.

Acordarea garantiei se refera exclusiv la defecte de fabricatie sau la vicii ascunse sesizate in perioada de garantie si numai in conditiile purtarii, pastrarii si intretinerii corespunzatoare a produselor. Constatarea defectelor, a naturii si cauzelor acestora este facuta la sediul Vanzatorului si/sau, dupa caz, la sediul producatorului. Pentru analizarea solicitarii de garantie, Clientul va trimite cererea catre adresa de e-mail office@lensa.md

Clientul trebuie sa informeze Lensa despre neconformitate in termen de pana la 2 luni de la data la care a constatat-o. Odata cu depunerea reclamatiei, Clientul prezinta o copie de pe bonul de casa sau o copie de pe alt document care confirma efectuarea cumparaturii (inclusiv certificatul de garantie).

Dupa analizarea solicitarii si confirmarea acordarii garantiei, produsul va fi inlocuit cu acelasi produs nou sau se vor inlocui partile defecte cu altele noi. Daca produsul defect nu mai este pe stoc, acesta va fi inlocuit cu un altul, la alegere. In situatia acceptarii, produsul nou ales trebuie sa aiba minim pretul achitat initial. Daca pretul este mai mare, diferenta este suportata de Client. Clientul poate solicita restituirea contravalorii produsului prin rezolutiunea contractului, cu conditia ca neconformitatea nu este minora. Restituirea contravalorii produsului in cadrul termenului de garantie, in caz de deficiente care nu sunt imputabile Clientului, se face intr-un termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data inaintarii reclamatiei de catre Client.

GARANTIE OCHELARI DE VEDERE: Garantia de 24 de luni este valabila doar daca ochelarii sunt insotiti de plicurile originale ale lentilelor. Este foarte important sa pastrati bonul de casa sau factura cu care se dovedeste ca produsul este inca in termenul de garantie si a fost achizitionat de la noi.
Rambursarea contravalorii ochelarilor de vedere este exceptata, fiind produse personalizate.
Toate lentilele aeriene (pentru ochelari) comercializate de Lensa.md respecta principiile ISO 8980/2004. Garantia cade in sarcina producatorului. Lentilele aeriene pentru ochelarii de vedere, care sunt executate dupa specificatiile consumatorului sau care au fost prelucrate si montate in rama de ochelari a clientului, nu au drept de anulare a comenzii.

RAME DE VEDERE SI OCHELARI DE SOARE: Garantia de 24 de luni se acorda in conditiile utilizarii corespunzatoare. Garantia acordata de furnizor se refera numai la deficiente ale produselor determinate de defecte de fabricatie sau vicii ascunse, descoperite in conditiile unei intretineri corespunzatoare. Deteriorari ale produselor precum zgarieturi, fisuri, sparturi, rupturi, deformari, nu sunt acoperite de garantie, fiind, considerate efecte ale unei intretineri necorespunzatoare. Interventiile mecanice asupra Produsului, altele decat cele ale personalului www.lensa.md, duc la anularea garantiei (lipituri, montaje externe ale lentilelor de vedere, indepartarea sigiliului etc).

GARANTIE SOLUTII SI ACCESORII OCHELARI: Aceste produse beneficiaza de garantie 6 luni de la achizitionare, fiind produse cu o durata de viata scurta.

GARANTIE LENTILE DE CONTACT: Garantia de 24 de luni acopera urmatoarele probleme aparute: zgarieturi din fabricație pe suprafata lentilei; pete pe suprafata lentilei; diferente de putere dioptrica fata de dioptria inscrisa pe ambalaj.
Garantia lentilelor de contact nu acopera prescriptia si adaptarea necorespunzatoare a lentilelor de contact; defecte survenite in urma manipularii necorespunzatoare (ex: ciupirea marginilor lentilei etc.); defecte survenite in urma intretinerii sau a depozitarii necorespunzatoare (ex: depozite pe suprafata lentilei sau infestarea lentilei cu bacterii, germeni, microbi etc.)

Termenul de rezolvare a reclamatiilor in perioada de garantie este de 14 zile.

Garantia calitatii

100% calitate - ce vezi e ceea ce primesti!
www.lensa.md comercializeaza Produse originale, sigilate conform standardelor CE.

Toate produsele de pe www.lensa.md sunt autentice.

Cu experienta in comercializarea online a lentilelor de contact, ochelarilor de soare, ramelor de vedere, lentilelor colorate, lensa.md ofera servicii de inalta calitate la cele mai mici preturi.

Produse noi sigilate si 100% originale, pentru sanatatea dvs.

Produsele sunt certificate international ISO 9001 si avizate in Romania de Ministerul Sanatatii. Acestea sunt inregistrate in Republica Moldova la modul corespunzator.

Garantia de livrare
Livrarea Produsului sau Produselor comandate se face in cel mai scurt timp, de luni pana vineri (pentru produsele aflate pe stoc) si in orice caz nu mai tarziu de 30 de zile. In cazul in care coletul nu ajunge in timpul estimat de curier, iti oferim scuzele noastre precum si o reducere de 10% la urmatoarea comanda.

Trebuie sa mentionam insa ca livrarea rapida nu se aplica in perioadele aglomerate din an precum Black Friday, Craciunul, sarbatorile de Paste sau 8 Martie, Halloween, sarbatori legale sau evenimente neprevazute (dezastre naturale, pandemii, epidemii etc.).

Produsele aflate in stoc furnizor au ca termen de livrare 30-45 de zile lucratoare. In unele cazuri (Black Friday, campanii Lensa, etc.) Produsele pot intarzia si termenul de livrare va fi decalat.
*Pentru reducerea de 10%, clientul trebuie sa contacteze lensa.md prin e-mail sau orice alta metoda de comunicare pentru a intra in posesia voucherului de 10% discount. 

Garantia de adaptare

Iti oferim intotdeauna garantia ca lentilele de contact/vedere vor fi compatibile cu prescriptia ta.
Venim in intampinarea ta cu 3 luni garantie pentru acomodarea cu orice produs comandat de pe lensa.md la care prescriptia a fost realizata de specialistii nostri.

Garantia de adaptare se acorda produselor achizitionate de pe lensa.md si din magazinele Lensa, si opereaza in limita unei singure modificari de ajustare a produsului comandat. In masura in care cumparatorul prezinta la achizitionare o prescriptie medicala pentru dioptrii, Lensa nu va fi raspunzatoare pentru orice fel de neconcordanta sau neadaptare cu cele prescrise.
Pentru a beneficia de garantia de adaptare este necesar sa fie indeplinite urmatoarele conditii:

  • Cumparatorul a achizitionat ochelarii de vedere de la Vanzator;
  • Cumparatorul a beneficiat de control de specialitate oferit de Lensa;

Cumparatorul va prezenta factura aferenta produsului pentru a dovedi ca se incadreaza in termenul de 3 luni mentionat anterior.
In cazul comenzilor de ochelari de vedere cu lentile progresive, oferim o garantie de adaptare ce consta in inlocuirea lentilelor progresive cu 2 perechi de lentile pentru vedere distanta/vedere aproape.

Trecerea la un nou brand de lentile de contact, chiar daca este recomandat de un specialist, implica riscul sa nu vi se potriveasca. Va sfatuim sa consultati intotdeauna medicul oftalmolog sau opticianul inainte de a incerca o noua marca de lentile. Fiecare utilizator poate avea o experienta diferita cu acelasi tip de lentile. Vanzatorul nu este raspunzator pentru eventualele complicatii medicale, disconfort sau neadaptare ce pot rezulta din utilizarea noilor lentile de contact. De asemenea, lentilele de contact pot fi returnate numai in cazul in care blisterele sunt sigilate si nedeteriorate.

Montaj Gratuit

Alege sa iti faci ochelarii de vedere la lensa.md, iar manopera pentru montarea lentilelor este asigurata GRATUIT.

Produse 100% originale

Toate produsele de pe lensa.md sunt autentice.
lensa.md comercializeaza lentile de contact, lentile colorate, ochelari de soare, rame de vedere solutii si accesorii de cea mai buna calitate.

Produsele sunt furnizate de mari producatori de renume autorizati: Bausch and Lomb, Ciba Vision, Cooper Vision, Polaroid, Boss, Carrera, Maxvue Vision, Ray-Ban, Vogue etc.

Cu experienta in comercializarea online a lentilelor de contact, a ochelarilor de soare, ramelor de vedere, lentilelor colorate, lensa.md va ofera servicii de inalta calitate la cele mai mici preturi.

Capitolul XV. Produsele resigilate

Ce sunt produsele resigilate?

Produsele resigilate sunt produse functionale care si-au confirmat calitatea in showroom-urile noastre. Acestea sunt produse cu posibile urme de folosire sau zgarieturi fine, cu ambalajul original deschis sau deteriorat.

Produsele resigilate nu beneficiaza de eventualele promotii sau oferte  care insotesc produsele noi, de asemenea exista posibilitatea ca pachetul sa nu contina toate accesoriile.

Aceste produse beneficiaza, la fel ca cele noi, de drept de retur in maxim 14 de zile de la primirea lor.

Produsele resigilate beneficiaza de o garantie de 24 de luni, perioada in care puteti oricand solicita fie inlocuirea produsului cu un altul din categoria produselor resigilate, fie repararea acestuia.

Conditiile de utilizare, manipulare si intretinere ale unui produs resigilat sunt aceleasi ca si in cazul produselor sigilate.

Recomandam verificarea imediat dupa receptia produselor.

Capitolul XVI. Avize si certificari

lensa.md comercializeaza produse originale, sigilate conform standardelor CE. Produsele sunt certificate international ISO 9001 si avizate in Moldova de autoritatile competente.

Lentilele de contact cu dioptrii sunt dispozitive medicale. Comercializarea dispozitivelor medicale (in magazine specializate sau online) este supusa normelor legale. Comercializarea acestor produse fara inregistrarea lor prealabila in Registrul Dispozitivelor Medicale tinut de Agentia Medicamentelor si Dispozitivelor Medicale din Republica Moldova este interzisa. Prevederile legale se aplica atat persoanelor juridice, cat si persoanelor fizice.

Comercializarea dispozitivelor medicale se realizeaza conform dispozitiilor Legii Republicii Moldova 102/2017 cu privire la dispozitivele medicale
Atentie: Nu cumparati lentile de contact de la agenti economici neautorizati, va riscati sanatatea!

Capitolul XVII. Exonerarea de raspundere

Informatiile incluse pe Site-ul lensa.md au caracter informativ si sunt puse la dispozitie cu buna credinta, din surse pe care Vanzatorul le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, Utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta Vanzatorului la adresa de e-mail office@lensa.md   pentru a putea fi luate masurile legale necesare.

lensa.md nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responsabila pentru orice pagube aparute prin folosirea improprie a Produselor cumparate prin intermediul acestui Site. 

Cu toate cele mentionate in cuprinsul acestui capitol, promitem ca vom face tot posibilul pentru ca informatiile oferite si care stau la baza experientei dvs. de cumparaturi sa fie actualizate si conforme cu produsul de interes. 

Capitolul XVIII.  Link-uri catre terti

Site-ul nostru poate contine link-uri catre site-uri operate de terte parti (Site-urile Tertelor Parti). Aceste link-uri sunt destinate sa furnizeze doar informatii suplimentare. Includerea pe Site-ul nostru a oricarui link catre un site al unei terte parti nu inseamna ca aprobam, avizam sau acceptam responsabilitatea pentru acest site al unei terte parti, continutul sau utilizarea acestuia si utilizarea produselor sau serviciilor puse la dispozitie prin acesta.

Nu suntem obligati sa filtram si sa monitorizam si nu am investigat sau monitorizat niciun site al unei terte parti pentru acuratetea, caracterul complet sau conformitatea cu legislatia in vigoare. Nu suntem responsabili pentru eventualele pagube sau pierderi cauzate ca urmare a utilizarii sau increderii dvs. in aceste site-uri ale tertelor parti.

Utilizati site-urile tertelor parti pe propria raspundere. Va sugeram sa verificati cu atentie politicile si practicile acestora si sa va asigurati ca intelegeti inainte sa va angajati in orice tip de actiune sau tranzactie. Plangeri, pretentii sau revendicari, preocupari sau intrebari in legatura cu produsele tertelor site-uri ar trebui directionate sau redirectionate catre acestea.


Capitolul XIX. Utilizari interzise ale Serviciilor lensa.md

In plus fata de interzicerile deja mentionate in Termeni si Conditii, nu sunteti autorizat sa folositi contintul Site-ului nostru pentru urmatoarele:

  • orice actiune ilegala;
  • sa solicitati altor persoane sa porneasca sau sa participe in actiuni ilegale;
  • sa incalcati legile internationale, federale, locale, reguli, legi generale sau alte hotarari si regulamente locale;
  • sa incalcați sau sa nu respectati drepturile noastre intelectuale de proprietate ori ale altora;
  • sa hartuiti, abuzati, insultati, raniti, defaimati, calomniati, denigrati, intimidati sau sa discriminati pe baza de sex, orientare sexuala, religie, etnie, rasa, varsta, nationalitate sau dizabilitate;
  • sa publicati informatii false sau sa induceti in eroare intentionat;
  • sa publicați sau sa transmiteti virusi informatici sau orice tip de cod malitios care ar putea afecta functionalitatile sau operatiunile lensa.md sau ale site-urilor partenere si/sau aflate sub umbrela lensa.md;
  • sa colectati sau sa monitorizati informatiile personale ale altora;
  • sa inselati, sa actionati intr-o infractiune virtuala folosind diferite metode interzise la nivel international;
  • pentru orice scopuri obscene sau imorale;
  • sa atacati sistemele de securitate ale lensa.md ori ale site-urilor partenere sau aflate sub umbrela lensa.md.

Ne rezervam dreptul de a va stopa fara ezitare accesul la serviciile lensa.md ori serviciile site-urilor partenere sau aflate sub umbrela lensa.md pentru incalcarea oricaror interziceri mentionate in Termeni si Condiții.

Capitolul XX. Declinare de Garantii. Limitarea Raspunderii

lensa.md nu poate fi facuta responsabila pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte le poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricareia dintre obligatiile sale conform comenzii si nici pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare, in special pentru pierderea acestora. 

Riscul pieirii sau deteriorarii fortuite a Produsului este transferat Cumparatorului in momentul predarii bunului.

Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de cont (user si parola), pentru gestionarea accesarii contului si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul contului sau.

Prin plasarea comenzilor, Utilizatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si Conditiile Site-ului, in ultima versiune actualizata, care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului, utilizarii continutului sau la data plasarii Comenzii Online.

Lensa nu solicita Cumparatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail, telefonic, SMS etc.) informatii referitoare la date confidentiale de tip conturi, carduri bancare sau parole personale.

Cumparatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale. Lensa isi declina orice responsabilitate in situatia in care un Cumparator ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Lensa. Clientul va informa Lensa asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact indicate de societatea noastra.

Capitolul XXI. Incheierea responsabilitatilor partilor

Responsabilitatile si obligatiile partilor contractante sub acesti Termeni si Conditii vor ramane aplicabile pana la momentul in care acordul va fi incheiat de oricare dintre parti. Puteti incheia respectarea Termenilor si Conditiilor in orice moment, printr-o notificare directa catre lensa.md, comunicand ca nu doriti continuarea acestor prevederi, sau prin incetarea accesarii Magazinului Online.

Daca, prin judecata noastra, consideram ca ati incalcat ori va suspectam ca ati incalcat una sau mai multe prevederi, ne rezervam dreptul de a va suspenda sau inceta definitiv accesul la Magazinul Online, fara o notificare in prealabil, dvs. ramanand responsabil pentru daunele sau responsabilitatile dobandite in timpul utilizarii Magazinului Online, incluzand data de suspendare sau incetare definitiva a accesului.

Capitolul XXII. Solutionarea conflictelor. Legea aplicabila

Orice tentativa de acces neautorizat la Site si orice incercare de frauda vor fi raportate autoritatilor competente.
Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea etc. site-urilor si/sau a oricarui continut trimis de Lensa Cumparatorului, prin accesare si/sau expediere acesta se declara de acord cel putin cu prevederile Termenilor si Conditiilor.

Orice disputa cu referire la prezentii Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Cumparator si Lensa se va rezolva pe cale amiabila. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Cumparator si Lensa se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de instanta competenta, in conformitate cu legile Republicii Moldova in vigoare.

Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia aplicabila din Republica Moldova.

Capitolul XXIII. Informatii de contact

Intrebarile, sugestiile si reclamatiile in legatura cu Termenii si Conditiile sau alte politici lensa.md trebuie trimise pe adresa de e-mail office@lensa.md

Capitolul XXIV. Impiediment justificator

Neexecutarea obligatiei unei parti este justificata daca se datoreaza unui impediment in afara controlului acesteia si daca partii nu i se poate cere in mod rezonabil sa evite sau sa depaseasca impedimentul ori consecintele acestuia. Partea, care a cunoscut sau trebuia sa cunoasca despre impediment, este obligata in termen de 5 zile sa notifice cealalta parte despre impediment, precum si efectele lui asupra capacitatii sale de a executa. Cealalta parte are dreptul la despagubiri pentru orice prejudiciu rezultat din neprimirea respectivei notificari.  In cazul in care impedimentul justificator este doar temporar, justificarea produce efecte pe durata existentei impedimentului. In cazul in care impedimentul justificator este permanent, obligația se stinge.


Capitolul XXV. Dispozitii finale

Lensa isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale Site-ului, structurii acestuia sau serviciului, precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.
In limita prevederilor Termenilor si Conditiilor, Lensa nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe Site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari etc. care nu sunt realizate de administratorul Site-ului.

Lensa isi rezerva dreptul de a introduce legaturi sau bannere publicitare de orice natura pe oricare pagina a Site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi constatata ca fiind nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Vanzatorul are dreptul de a modifica Termenii si Conditiile ori de cate ori considera ca este necesar. Acesta va afisa in Site noua versiune fara sa fie necesara notificarea prealabila. Termenii si Conditiile sunt opozabile Utilizatorilor sau Clientilor de la momentul afisarii in Site.
In cazul in care livrarea nu este efectuata la data prevazuta initial, sau in cazul altor circumstante care pot interveni de la plasarea comenzii pana la primirea acesteia de catre dumneavoastra (ca urmare a apariției unor erori sau cazuri fortuite), nu vom fi trasi la raspundere pentru asta. Cu toate acestea, vom depune toate eforturile posibile, pentru a remedia astfel de situatii, in masura tuturor posibilitatilor noastre.

Livrarea produsului se va face conform optiunii dumneavoastra, iar dumneavoastra veti confirma si accepta taxele asociate modalitatii de livrare aleasa. 

Nu vom fi obligati sa vindem, in cazul in care exista pe site o eroare la orice reclama sau la stabilirea preturilor (de exemplu in cazul in care pretul afisat este 0 lei sau este mai mic decat cel real). In astfel de circumstante oferta de cumparare va fi revocata. Puteti beneficia doar de o singura oferta la fiecare comanda plasata pe site-ul nostru.